Sto milionów na nowe loga
Firmy z branży finansowej odświeżają i zmieniają swoje znaki firmowe. Wkrótce zrobi to również Warta
– Zmienimy logo Warty tak szybko, jak będzie to możliwe – mówi „Rz" Martin Schrader z biura prasowego grupy Talanx, która wraz z Meiji Yasudą kupiła Wartę. Obecny znak polskiej spółki jest dostosowany do wzorca belgijskiego KBC, firmy, która sprzedała ubezpieczyciela. Firma doradcza Deloitte szacuje, że będzie to koszt co najmniej 15 – 20 mln zł w przypadku, jeśli nowy właściciel będzie chciał przeprowadzić niewielką kampanię. Na marketing bezpośredni, czyli komunikację zmiany znaku i właściciela, niezbędne będzie wydanie 10 mln zł, koszty zmiany wyglądu placówek (jedynie w miejscach, gdzie jest logo, ale już nie np. mebli) to 10 – 15 tys. zł na placówkę – Warta ma ich 240, co daje około 2,5 – 3,5 mln zł. Do tego dojdą wydatki związane z wyposażeniem w nowe oznakowanie agencji, wymianę materiałów biurowych, jak wizytówki czy notatniki, a także kosztowne wprowadzenie nowego znaku do systemów informatycznych.
Wydatki na odświeżenie loga PZU (25 mln zł) czy rebranding Banku Pekao (50 mln zł w ciągu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta